Tjänsten
Heltidstjänst med provanställning för att sedan övergå till tillsvidareanställning.

Vårt företag för uthyrning och försäljning av liftar och behöver en erfaren uthyrare att komplimentera vårt team. Denna position innefattar att ta inkommande samtal, skapa avtal åt kunder och supporta våra utesäljare för inkommande bokningar. Du kommer att ansvara för att hantera uthyrningsförfrågningar snabbt och effektivt i en snabb och teamorienterad miljö. Vi har en extremt hög servicegrad och svarsvolym, så det är viktigt att du alltid värnar om kunden och utnyttjar din tid vid telefonen innan du går vidare till nästa. I framtiden kan denna position även omfatta aktiv kundbearbetning och kundmöten.

Du kommer ingå i ett team av flera uthyrare och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

– Uthyrning av liftar– Svara i telefon och boka liftar åt kunder baserat på behov och tillgänglighet. Informera kunder om alternativa lösningar.
– Supporta utesäljare.
– Boka transporter.
– Bearbeta online bokningar och uppdatera systemet.
– Reagera snabbt och vänligt på kundförfrågningar eller problem.
– Fånga kundinformation, inklusive adresser och telefonnummer, för att minska frågetecken.
– Bygga relationer med kunder genom vänlig och engagerande kommunikation

Arbetsplatsen är på vår depå i Mölnlycke samt på arbetsplatser där Mylift verkar.

Vem är du

Vi ser att du är en person som är lyhörd och som kan planera arbetet tillsammans med resten av teamet. Du är ansvarstagande, serviceinriktad. För tjänsten krävs erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Vi lägger stor vikt i personkemi då vi alltid jobbar för ett sammansvetsat och starkt team.
Du är vid god hälsa då arbetet kan innebära högt tryck och stundtals lite stressiga situationer.

Du har goda kunskaper inom svenska språket både verbalt och skriftligt.
God datorvana är ett måste.
Körkort.
B är ett krav.

preloader